Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 11. července 2013

Hopi po 14 dnech

Tak z toho chundelatého klubíčka které jsme si před 14-ti dny přivezli domů už vyrůstá pes jak má být. Měla jsem strach jestli třeba netrpí hlady. Zdála se mi taková pohublá. Ale hlady rozhodně netrpí, jelikož za tu chvíli přibrala téměř dvě kila. Jenom se jaksi vytáhla a už to není chundelatý medvídek. V pondělí jsem si s ní prožila první chvíli strachu. Tihle psi jsou prostě chodící popelnice. Sežerou na co přijdou a je jim úplně jedno jestli je to kostička od lega nebo kámen.
Hopina měla zřejmě potřebu zakousnout pár štěrkových kamenů. Ale její žaludek se jí snažil přesvědčit, že tohle trávit nebude. Když už jí přesvědčoval asi po dvacáté, tak jsme šli v veterináři. :-((( Dostala dvě injekce a hladovku. Naštěstí to byl opravdu jen podrážděný žaludek a ne něco zaseklého ve střevech. :-)))
No ale poučení pro tu naší blbku žádné. Dál chodí po zahradě a snaží se sežrat na co přijde. A já jak magor chodím za ní jak za dítětem.



 "Já tady vlastně vůbec nejsem."


"Tak na pelech co jste mi připravili vám z vysoka kašlu. Když už se mi nedaří vyskočit na velkou sedačku, tak alespoň těm malým páníčkům obsadím jejich malý gaučík. "
Siestička po večeři.



Děkuji všem za návštěvu stránek a těším se zase někdy příště. Užívejte léto jak nejlépe se dá.
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat