Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pondělí 26. srpna 2013

Dárečky pro neteřinky

Tak včera jsem vám představila dorty a dneska to budou ručně dělané dárečky. A jelikož jsem se v poslední době zamilovala do háčkování, tak jsou všechny háčkované. 
Sedmiletá slečna dostala čepičku homelesku. Háčkováno z příze Limone (na pecičkový vzor dána dvojitě).
Návod jsem měla z mimibazaru od jedné šikovné maminky. Najdete ho zde.
Kytička je podle návodu zde
Sukýnka je z příze Daniela. Opět podle návodu z mimibazaru. Já jsem si pouze upravovala horní část, kde jsem na části požila reliéfní sloupky a v horní části jsem ještě z rubové strany naháčkovala tunýlek a vsadila gumu. Návod naleznete zde
A poslední kousek dostala neteřinka od babičky, ale prácička je moje, tak se s ním musím také pochlubit. 
Opět příze Limone a návod zde.








Omluvte kvalitu modelky. Narazila jsem jí na focení svému synovi. :-)))
























Tak a to by bylo pro dnešek vše a já jdu přemýšlet nad dárečkem do výměny do které jsem se přihlásila. Je to moje úplně první výměna, tak doufám, že dárečkem udělám radost. 
Mějte se krásně a děkuji za vaši návštěvu a milé komentíky. 
Lenka 

2 komentáře: