Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 13. srpna 2013

Fanynka a Františci

Všechny vás moc zdravím.
Hned na začátku se s vámi musím poděli o super zprávu. Manžel odjel na týden s dětmi k babičce. SUPEEER. 
Mám na ten týden tolik plánů, že lítám jak fretka. Uklidit domeček, pofackovat zahradu, vymalovat alespoň ty nejšpinavější zdi doma, zrenovovat komodu a dát do pořádku naši zahradu. To vše se musím pokusit stihnout teď v první půlce týdne a druhou půlku se chci věnovat odpočinku s háčkem a šcím strojem. Tak doufám, že se něco povede dodělat, abych měla materiál pro další příspěvky. 
A nyní již k slíbeným postavičkám z Kouzelné školky. 
Františky jsem háčkovala našim klukům ke dni dětí. Měli obrovský úspěch. Ten nejmenší s ním dodnes spinká. 
Nedávno měla svátek tříletá neteřinka a mě napadlo, že by se jí třeba mohla líbit  Fanynka. Včera jí dáreček předali a prý se líbil. :-) 
Postavičky jsou háčkovány podle návodu jedné moc šikovné maminky  na MMB. Návod zde.
Háčkovala jsem přízí Limone a na výplň je použité PES výplňové kuličkové vlákno. 
Postavičky lze tedy bez problémů prát a udržovat v čistotě. 












Doufám, že jsem někomu dala inspiraci na dáreček pro ta naše zlatíčka třeba pod stromeček. Trochu mě děsí, jak se léto přehouplo do druhé poloviny a za chvíli se budeme chystat na zimu. BRR. 
Mějte se všichni krásně a akumulujte sluneční energii na horší časy. 
Děkuji za návštěvu a krásné komentáře. Lenka

4 komentáře:

  1. František i Fanynka jsou moc hezcí, dík za odkaz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Vám líbí a budu ráda, když zase nakouknete. Lenka

      Vymazat
  2. Jéééé Leni ty jsou parádní. Jsi moc šikovná. Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za chválu. Od Tebe mě to zvlášť těší. Ráda nakukuji k Tobě na blog a těším se na další příspěvky. Lenka

      Vymazat