Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 4. srpna 2013

Háčkovaná tunika či šatečky

Tak tento víkend ještě jednou se slíbeným kompletem k předešlému kloboučku. Tedy asi spíše obráceně. První vznikl tento kompletek a ze zbytku látky pak klobouček. 
Šatečky jsou háčkované z bavlněné příze Limone . Nádherně se s ní pracuje a je dostupná ve velkém množství barviček. 
Původně jsem měla v úmyslu uháčkovat jenom takovou obyčejnou  tuničku k rifličkám, či sukýnce. Ale v rámci manželovi dovolené(konečně někdo pohlídal ty rarachy) jsem udělala trochu pořádek v krabicích s látkami a objevila v nich samozřejmě spoustu látek, o kterých už jsem ani nevěděla, že mám. :-))  Když jsem v ruce držela modrou látku, trochu napodobující lehkou riflovinu, hned jsem věděla na co by se dala použít. Tak jsem vytvořila jednoduché "harémky" a k tuničce přišila široký kanýr, takže se nyní může nosit i jako letní šatečky. Neteřince se myslím kompletek líbil. A vám se snad bude líbit také. 
Pokud byste někdo chtěl použít vzoreček z tuničky, tak ho najdete na konci příspěvku. 








































A tady již slíbený vzoreček. :-))



Tak Vám všem přeji krásný zbytek neděle. Konečně se dá venku trochu dýchat. :-) Přes týden už mám zase naplánované další tvoření (dokonce už jsem už i začala s dárečkem pro další neteřinku k svátku) , tak až se bude čím pochlubit, tak zase ráda vložím. 
Děkuji za návštěvu a těším se, že zase nakouknete. Lenka 

 

1 komentář:

  1. Leni to je moc krásná soupravička, určitě bude i slušet. Líbí se mi i kombinace barev. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat