Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 12. prosince 2013

Cukroví a pubertální syn

Tak náš nejstarší synátor včera přijel z intru a až do 6-tého ledna ho máme doma. Mají jeden týden povinné praxe během letních prázdnin a tak jim to nahrazují prodloužením vánočního volna. 
Takže to znamená, že od včerejška musím chránit již upečené cukroví jako oko v hlavě. Vanilkové rohlíčky jsem včera moc neuhlídala a tak jich je už tak o čtvrtinu méně. A bylo mi sděleno, že ty do vánoc rozhodně nevydrží a tak nějak naznačeno, že by se měla udělat ještě minimálně jedna dávka. :-D 
Jinak linecké, které jsem minule tak haněla po slepení nevypadá zase tak špatně. ale stejně už mám zadělané na další podle jiného receptu. 
Včera dopadly kromě rohlíčků ještě oříškočokoládové medvědí tlapky a dnes kokosové trojlístky. 
Recept: 
150 g hladké mouky
50g cukr moučka
100g hera (máslo)
60g kokosu
Tvarujeme kuličky. Dáváme po třech k sobě, potřeme bílkem a doprostřed vmáčkneme lískový oříšek. Pečeme na 170 dokud nezanod spodky růžovět. 
A jak jste na tom s cukrovím vy? Taky vás ještě napadají druhy, které by se mohly vyzkoušet?
Mějte se krásně
Lenka










7 komentářů:

  1. Leni já v domnění, že děti už rozum mají, cukroví nehlídala..... ale měla jsem, měla.... polovina pryč:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, to jsi mě pobavila, že i dospělé děti se neumí před vánoci ovládnout. U nás postupně mizí linecké (už jsem dělala tři dávky aby zbylo na vánoce). :-D Lenka

      Vymazat
  2. Leni, my jsme na tom o poznání lépe, synek přijede ze študií příští týden a doma bude do 5.1. O cukroví zatím nemluvím natož o nějakých nových druzích, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko já se dnes pokusila doma nadnést, že ty druhy, které ještě nemám hotové, bychom třeba pro letošek mohli vypustit, ale nějak to neprošlo. takže pokračuji v pečícím maratonu dál. Měj se moc krásně Lenka

      Vymazat
  3. Ahoj Leni, koukala jsem teď u Verpy žes jí poslala dáreček, můžeš mi poslat foto na přehlídku?
    Díky

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, zatím jsem na tom bledě. Mám nachystané tři druhy ... ještě k dodělání a včera před noční jsem si nachystala další dvě těsta ... ještě jednou linecké, je ho nějak málo a ty kokosové trojlístky ... tvůj příspěvek mi je připomněl. A ještě bych se chtěla pokusit o kornoutky, ale nikdy jsem je sama netočila, tak nevím, jak se zadaří. A karamelové lekníny, no a ještě možná něco vymyslím. Vanilkové rohlíčky si přivezu od sestry, včera to u ní bylo jak ve velkovýrobně rohlíčků. A pak ke konci týdne kokosové koule ... bez těch by to nešlo.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Věruško,
      já mám před sebou ještě 5 druhů. Vesměs nepečené a potom ještě plnění krémem a zdobení. Do toho je Luky dost nastydlý a čekám co se z toho vyvine. To je něco na moje nervyčky. Však víš. :-(
      Takže se pokouším to dneska potrhat, kdyby se z toho něco rozjelo, abych to měla z větší části hotové. Do toho mě čeká ještě zítra poslední vánoční výstava v jídelně horní školy. Ale nějak mi došly baterky na tvoření dalších věcí. Snažím se pofackovat toho co nejvíc doma. Tak snad večer ještě zvládnu nějaké aranžace.
      A musíš potom vložit fotečku těch kornoutků a leknínů. to jsem asi nikdy neviděla.
      Měj se moc a moc krásně. Myslím na Tebe.
      Lenka

      Vymazat