Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

středa 4. prosince 2013

Už se to trochu rýsuje

Tak první kousky mám smontované. Původně jsem myslela, že to sem nebudu raději ani vkládat, kdyby se náhodou manžel podíval na blog. Důrazně mi totiž před odjezdem kladl na srdce, abych nic nemontovala. Ale Honza navečer volal a já jsem to na sebe stejně práskla, takže mohu publikovat. 
Jenomže já jsem to prostě nemohla vydržet. Hlavně bych chtěla, aby se to stihlo o víkendu dodělat a já mohla zase žít vánočními přípravami. 
Jinak montovat nábytek se dvěma malými dětmi je celkem pohodička. :-D Hlavně když si chtějí hrát s montážním materiálem a já se jenom modlila aby šroubky zůstali všechny. Ale zvládli jsme to. :-)
Práce je tedy před námi ještě spousta, ale já už se kochám pohledem na nové komody.
Zítra už nic nemontuji, ale jestli budou mít namíchanou barvu, tak se možná pustím do vymalování jedné stěny u syna v pokoji.
Mějte se moc krásně.
Lenka









3 komentáře:

  1. modrá je dobrá, ale bílá je lepší ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni úplně tě chápu, že nemůžeš počkat až se ti muž vrátí ze služební cesty, také bych nevydržela a gratuluji ti k tvému splněnému snu. Ložničku budeš mít krásnou, upřímě si nedovedu představit, jak budeš do toho všeho ještě péct cukroví, do Vánoc máš teda co dělat:) ale ty jsi šilulka a ty to zvládneš.Buď na sebe opatrná. A´t se při tom montování nezraníš. Držím palečky, ať ti to jde od ruky a máš brzy hotovo, už se těším na fotečky z ložnice s pokojsynátora. Měj se co nejlépe, budu na tebe myslet. Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, tak jsem teď koukala na Ikeu. A koukám, koukám, to je komoda od té postele, kterou mám vyhlídnutou :) Takže jsem zvědavá, až ukážeš fotky, jak to vypadá zabydlené.
    Hezký večer .... Věra

    OdpovědětVymazat