Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 26. ledna 2014

Nedělní aranžace

Milí čtenáři víkend se nám vydařil.
Byl čistě tvořivý. Dokončovali jsme další část synova pokojíčku. Ale to jsem bohužel nestihla vyfotit za světla, takže fotečky ukáži až zítra. 
U nás sice mrzlo až praštělo, ale bylo krásně slunečné počasí. A na sluníčku bylo venku opravdu krásně. 
Naše psí slečna měla ohromnou radost, že s ní kluci lítají po zahradě. A já měla radost, že jsou venku a nejsou hned jak blátivé koule. :-) Po zhlédnutí naší zahrady už jsem takovou radost neměla. Hopinka si venku užívá bez dozoru a devastuje co jí přijde pod ruce. Tedy vlastně pod tlapy. Kroucenou lísku mi zakrátila až pod roubem. Z vřesů a poléhavých keříků si udělala pelechy do kterých si nosí vše co kde ukořistí. Folie po mulčovací kůrou je vytahaná snad téměř všude. Takže na jaře budu mít zase o zábavu postaráno. :-) A potom že prý "kdo si hraje nezlobí". 
Konečně se mi dnes podařilo nafotit hotové výrobky do mého obchůdku na Fleru. Tak teď už jenom je vložit a doufat, že se budou líbit a hlavně kupovat. 
Odpoledne jsem si ještě udělala novou dekoraci na jídelní stůl. V týdnu jsem vyhodila vánoční aranžaci. Letos mi vydržela úžasně dlouho. 
Stůl se mi bez ní zdál nějak prázdný a tak jsem si včera u kamarádky koupila nenáročnou kytičku a dnes jí naaranžovala. 
Doufám, že jste si užili pohodový víkend a přeji vám všem úspěšné vykročení do nového týdne. 
Lenka








4 komentáře:

  1. Leni, máš to moc krásně nazdobeno. Kytička na stole vždy potěší pohledem při nevlídném počasí.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké Leni! A kluci a pes si konečně užili pravé zimní radovánky, viď.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, máš to moc krásně naaranžované. Krásný večer Anny

    OdpovědětVymazat