Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 13. března 2014

Konečně hotovo....

Tedy hotovo už je asi týden, ale lenost na mě sedla a teprve dneska se mrška odlepila a šla jinam a já konečně šátek nafotila. A dokonce uhnala manžela aby ho cvaknul i na mě. :-) 
Šátek jsem začala dělat podle výzvy od Karoliny. Věčné pletařky. Vůbec nechápu jak jenom se dvěma rukama může zvládnout takové množství výrobků. :-D  Je to šikula. 
Začala jsem podle návodu a první část šla dobře. S kruhovou jehlicí už to bylo horší, neboť jsem jí držela v ruce poprvé. No ale nějak se začít musí. Nahazování oček mi tedy opravdu nejde a příště asi raději nejdříve obháčkuji. Už po první části mi bylo jasné, že příze vybraná z mé syslírny nestačí a jelikož je koupená tak před deseti lety, tak jí ani nebude možné přikoupit. Takže jsem se rozhodla pro kombinaci s kontrastní černou. Nakonec se mi to tak i líbí. 
Takže Káje moc děkuji za organizaci výzvy a těším se na další. Sice dobelhávám do cíle se zpozděním, ale mám radost, že jsem dobelhala. :-D 

Jo a ještě malá poznámka k fotografování.  Většinou se snažím fotit a aranžovat, tak aby byla fotečka co nejpovedenější. No a jak dáte do ruky foťák chlapovi, aby vás vyfotil, tak máte na fotce kus žehlícího prkna s prádlem, roh běžící televize, nebo jenom půlku šátku. :-D  Takže z několika fotek je většinou použitelná jenom jedna. :-D  A to ještě díky bohu, že jsem se naučila fotky ořezávat.  Ještě, že se už nefotí na kinofilm. To by bylo hrozné plýtvání materiálem. 

Mějte se moc moc krásně. 
Lenka 









15 komentářů:

  1. Ahoj Leni, měla jsi dobrý nápad s použitím dvou barev - šátek je moc hezký:-) a s tím fotografováním jsme na tom stejně. Také mám dlouhé "dodací - přesněji fotící" lhůty. ahoj Zuzana - a na té fotce ti to moc sluší:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi moc děkuji. Já jsem ten typ co raději tvoří než fotí. A už vůbec mě moc nebere upravování fotek. Ale bez nich by ten blog byl o ničem. :-D
      O tom, že mi to na nějaké fotce sluší, tedy pochybuji. Ale to asi většina z nás.
      Měj se krásně. Lenka

      Vymazat
  2. leni je krásný, povedl se Ti a mám radost, že se nás té Káji výzvy zúčastnilo tolik! Moc Ti sluší a s tou černou je super! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko moc děkuji. Káji blog nesleduji sice moc dlouho, ale hrozně se mi líbí, hlavně pro její optimismus a nadhled. A jsem moc ráda, že výzvu zorganizovala a já se zúčastnila a dílo dokončila.
      Měj se moc krásně.
      Lenka

      Vymazat
  3. Krasny, krasny, zatim jsem videla jen same povedene

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji. My jsme prostě holky všechny šikovný. :-) Měj se moc krásně. Lenka

      Vymazat
  4. Ten je, zelenou mám moc ráda, tak ses mi trefila do noty. To nabírání ok mi taky vadí, proto teď pletu takové, u kterých se to nemusí:).
    Tak ať s šátkem uděláš velkou parádu.
    A kdybych si mohla vypůjčit nějaké foto k sobě, tak bys mi udělala radost.
    Kája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo moc děkuji za pochvalu. Fotečku si klidně půjč jaká se Ti bude líbit. Parádu dělám.:-) Ještě, že se teď ochladilo a ještě ho využiji. Jo a nabírání očí je fakt docela noční můra. :-D A nemyslím si, že se to u mě časem zlepší. Moc děkuji za organizaci výzvy a těším se na další. Hlavně nééé žádnej svetr. To bych asi nedala.
      Měj se krásně. Lenka

      Vymazat
  5. Leni, máš můj obdiv za šátek - těch ok musí být nekonečně a taky za to,jak vtipná jsi!
    Přeji krásné nedělní odpoledne, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji. Jojo oček bylo nepočítaně a musela jsem je spočítat. :-) Ale jinak to bylo fajn pletení. Měj se moc krásně a užij si celý týden. Lenka

      Vymazat
  6. Helenko moc děkuji. Jojo oček bylo nepočítaně a musela jsem je spočítat. :-) Ale jinak to bylo fajn pletení. Měj se moc krásně a užij si celý týden. Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Leni tak ten je úžasný :o)a moc ráda tě poznávám--moc ti to sluší :o) Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Leni jsi šikulka šikovná! Toho počítání:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Leni je krásnej a sluší ti:)

    OdpovědětVymazat
  10. Šáleček je nádherný, musel dát moc práce :-)

    OdpovědětVymazat