Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

sobota 8. března 2014

Páteční ZOO

Pátek byl trošku náročný, ale maximálně jsme si ho užili. :-)
Manžel si vzal v práci den volna a s malýma rarachama jsme vyrazili do ZOO ve Dvoře Králové. Jezdíme zásadně mimo sezónu a víkendy, abychom se nesetkali se spoustou lidí a Luky něco nechytil. 
Včera bylo krásně a návštěvníků bylo v celé ZOO jenom minimálně, takže super. 
Tahle zoologická je prostě super. Kluci tam mají možnost jí pěkně díky rovině projet třeba na odrážedlech a můžete tam vzít i svého psího miláčka. Toho jsme tedy my nechali doma. Po celém areálu jsou pro děti rozmístěné různé prolézačky a nově je tam i opičí dráha pro menší děti a lanový park pro velké. 
Kluci si to náramně užili. A já s manželem taky. Tedy až na chvíle, kdy ten nejmenší měl tendence vylézat na zídky, které oddělují příkop mezi návštěvníky a ubytovanými zvířátky. To se potom můj hlas rozléhal přes polovinu ZOO.  
Já jsem měla největší zážitek u výběhu se slony. Při pohledu na fotografii jistě zjistíte proč. Na to kolik mi je, jsem tohle opravdu viděla naživo poprvé. :-D 
Po příjezdu domů jsem se jenom rychle připravila a odjela s nejstarším synem na prodlouženou do tanečních. Po celodenním výšlapu v ZOO jsem byla ráda, že s rodiči se absolvuje pouze pár tanečků. :-D 
Domů jsme dorazili kolem jedenácté večer a já běžela dodělat našemu nejstaršímu dort na dnešní oslavu. Dneska oslavil svoje šestnáctiny. To je hrozný jak ten čas letí. 
Dort a něco slaného vám ukáži v dalším příspěvku. :-) 
Mějte se moc krásně
Lenka











Na cestě domů to raraši zalomili asi po pěti minutách jízdy :-)












3 komentáře:

  1. Leni jste si ten pátek fakt užili:-))
    A to fáro co máte na výlety je supr! :-D:-D:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, tak to je super, že vám to tak krásně vyšlo. Zrovna dnes se mě Venda ptal, kdy zas pojedeme do tý zologický, jak tam jsou ty prolejzačky :). A poslední foto - téměř ve všech autech s dětmi stéjné, co! Fildovi všechno nejlepší.
    Hezký zbytek víkendu .... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Leni to jste měli moc krásný den. Popravdě Zoo ve Dvoře miluji od malička. byla to první ZOO ve které jsem byla jako dítě, a teď poslední roky jsme tam byli s mužem asi 2x. Máme to kousek z chalupy. Ale je pravda že jsem tam nikdy nebyla mimo sezonu. Musí to být paráda když se netlačíš s mnoha dalšími a můžeš si vše v klidu prohlédnout. A synovi vše nej k narozkám. Měj se krásně Martina

    OdpovědětVymazat