Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pondělí 28. dubna 2014

Ohlédnutí za víkendem

Víkend jsme si užili a to je hlavní. 
V sobotu vzal manžel rarachy na pohádkový les. Já jsem kvůli kyčli raději zůstala doma a užívala si to ticho. 
Gaučingu už jsem měla plné zuby a tak jsem upekla koka sušenky a ze zbylých bílků bílkový chlebíček a udělala pampeliškový med. Sušenky jsou naprosto famózní, takže kdo jsem ještě nevyzkoušel doporučuji. Receptík najdete tady.
Po obědě následoval odpočinek. Ale sluníčko mě tak dlouho šimralo na nose, že jsem nakonec i přes námitky manžela, že bych už měla odpočívat šla sázet kytičky do truhlíků. Tuhle prácičku naprosto miluji. 
Osázela jsem truhlíky na všechna okna ještě pár květináčů. 
No a jelikož jsem to v sobotu lehce přehvízdla, tak v neděli jsme vyrazili na nakupovací výlet do Hradce Králové. Výlety do marketů mě moc poslední dobou neberou, ale výlety do hobbymarketů, to je jiná. Mezi kytičkami bych mohla procházet celé dopoledne.  No tak celé dopoledne by moje noha neustála, ale stejně jsem si vybrala pár dalších kytiček, manžel naložil zeminu a jelo se domů. Cestou ještě nutný nákup potravin.
Zbytek odpoledne už byl pro mě opravdu odpočinkový. Děti řádili na zahradě a já se věnovala gaučinku a byla tak unavená, že jsem ani nic netvořila. :-( 
Kytičky jsou zatím ve skleníku a už se těším až osázím zbytek květináčů a budu se těšit až to vše rozkvete. To je potom úplný balzám na duši. 
Dneska je u nás deštivo, tak snad trochu uklidím náš domeček. I když popravdě mám pocit, že pár dní odpočinku je u nás skoro na dvoudenní intenzivní úklid. No postupně to dám zase do pořádku. :-D 
Mějte se moc a moc krásně. 
Lenka 
























4 komentáře:

  1. Leni jsi pilná zahradnice.-))

    OdpovědětVymazat
  2. No Leni, to byl nákup :) . A kdybys viděla ten výběr, co byl dnes na trhu. Jéžiš, kdybych nemusela být kvůli vycházkám do 8 doma, tak tam bloumám ještě teď. Nakoupila jsem taky pár kytek, ale ještě nekončím.
    Krásný den .... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, Ty jsi taky nezmar, viď... co nás nezabije, to nás posílí :o) takový kus práce, tos musela minimálně pak den ležet! Hlavně, že se raraši vylítali :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Den jak je vidět si děti užily dosytosti :o) a ty Leni ty tedy opravdu nezahálíš :o) Měj se moc krásně a at jsi co nejdříve zase fit ♥ Martina

    OdpovědětVymazat