Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

sobota 10. května 2014

Miluji nákupy za babku

Konečně se mi po hodně dlouhé době poštěstilo zajet do mého oblíbeného bazaru. S rarachy je to nemyslitelné, ale tentokrát se zadařilo jednoho nechat doma se starším bráchou a tak jsem trochu obrnila nervy a s druhým dítkem to riskla. No nebylo to ono, protože jsem stále poslouchala "Mami už půjdem", ale pár maličkostí za pár kaček jsem si rychle ulovila.  Krásnou polévkovou mísu. No polévka v ní nebude, ale poslouží jako super květináč nebo váza na aranžování. Dva super šedé květináče. Ty se mi právě barevně hodily a ještě dva nádherné dva hrnečky a talířky. Ptala jsem se, jestli toho nemají víc a prý byla celá souprava a lidi to kupovali po kouscích. To mě fakt mrzelo. Vzala bych si jí celou. Takhle mám jen hrnečky, ale na čajíček a kávičku z nich se moc těším. 
No a dneska dopoledne se mi podařil další super úlovek v prodejně KIK. Plechové dózy s nádhernými motivy za luxusní ceny jsem tam prostě nemohla nechat. Sice ještě nevím co do nich dám, ale nějaké poklady se jistě najdou. 
No a ještě jsem dostala od dětí krásnou kytičku k zítřejšímu dni matek. Takže tenhle víkend je prostě super. 
Mějte se moc krásně a já jdu něco tvořit. Začíná se mi to tady kupit a zase lítám od jednoho k druhému. :-D
Mějte se moc a moc krásně a užijte si neděli. ¨
Lenka 



















2 komentáře:

  1. Leni to jsou nádherné radůstky. Moc se mi líbí i háčkovaná čepička z předchozího příspěvku. Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, nejdřív pochválím tu kytku, je nádherná, taky jsem dostala :o)
    A tyhle nákupy miluji, pro někoho krám, pro druhého drahokam, viď. Krásné kousky si ulovila.
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat