Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 22. května 2014

Moje království

Poslední dobou trávím nějak moc času v kuchyni. A tak jsem se rozhodla vám ukázat moje království. 
Kuchyň mám asi 5 let a nejvíc si pochvaluji vyvýšený dřez. Tedy při mé výšce je kuchyň zvýšená celá a vrch dřezu je dokonce 101 cm od země. 
Když to manžel tehdy viděl nevěřícně kroutil hlavou. 
V pondělí jsem se tedy pustila do uklizení kuchyně, abych jí za denního světla mohla vyfotit. 
Ve většině případů by fotečky nebyly příliš publikovatelné. Tedy ne, že by byla všude špína, ale většinou mám všude něco roztahané a rozpracované. Prostě, kuchyň je plně vytížená. 
Ještě, že jsem vše v pondělí nafotila. Dneska mám při pohledu na naši domácnost pocit, že vybouchla nějaká bomba. A jestli platí pravidlo " bordel v bytě - šťastné dítě" , tak jsou naši rarášci asi nejšťastnější děti na světě. :-D 
Týden strávený běháním po lékařích, rehabilitacích a snahou dát alespoň trochu do pořádku zahradu se nějak moc podepsal na vnitřku domečku. 
A jelikož konečně je teplo a svítí sluníčko, bylo důležité vyprat kromě běžné hory prádla i potahy na gauč. A zítra se musím pustit do převléknutí peřinek. A to určitě dojdu i k závěru, že je potřeba vyprat i samotné polštáře a peřiny. :-D Já se znám. :-D 
Tak a teď už pár foteček z kuchyně. 
Mějte moc a moc krásně a já se jdu pokusit z neandrtálské jeskyně udělat náš milovaný domeček. 
Pravidlo uvedené výše je sice super, ale děti nemohou být šťastné, když je jejich maminka podrážděná kvůli nepořádku. :-D 
Lenka 















3 komentáře:

  1. Leni máš krásné království kuchynské -- tam se musí ale dobře vařit :o) a i mě občas bouchá v kuchyni bomba -- čím jsou ty dítka větší a větší tím jsou línější si po sobě i ten hrneček uklidit.....Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jak ti rozumím Leničko, je to věčný boj! Na druhou stranu mám ráda zabydlenou kuchyň a ne sterilní laboratoř. A ta tvoje je moc příjemná a navíc dobře víme, že v ní vznikají úžasné dobroty.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni kuchyň má být využívaná o to právě jde a když je hezká jako ta tvoje, je radost tvořit dobroty.Hezké dny přeji.Jana

    OdpovědětVymazat