Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

úterý 22. července 2014

Pastelkovníky a čas táborový

Jak už jsem se zmínila minule, tak jsme s rarášky absolvovali skvělý denní tábor v naší vesnici.
Kluci byli úžasní a do kolektivu se rychle zapojili. Hlavně Luky byl nadšený z dětí a soutěží a her. 
Jsem máma, která má extrémní strach z toho aby Luky někde něco nechytil a proto s nimi téměř nikam mezi děti nechodím.  Měla strach, jak budou děti na kolektiv reagovat. Zvládli to na jedničku s hvězdičkou a já snad taky. Každopádně vypadnout z domácí izolace byl pro mě balzám na duši. 
Poznali jsme spoustu fajn lidiček a dokonce jsem asi po 15 letech šla na chůdách. :-D 
A jelikož jsem holka tvořivá, tak jsem se ještě před táborem nabídla, že bych dětem mohla letos nějaký dárek vyrobit já. Domluvili jsme se do jaké ceny je potřeba se vejít a šlo se na věc. 
Moje naivní představa, že to půjde rychle vzala za své již při stříhání 32 kousků pastelkovníků. 
Na lícovou stranu jsem použila omalovávací látku z IKEI. Takže každý si může pastelkovník vymalovat svými oblíbenými barvičkami (na textil). 
Nejstarší kluci, kteří dělali vedoucí oddílů dostali místo pastelkovníku polštářek. Aby si po tom týdnu ve vedoucí pozici měli na čem odpočinout. :-D 
Tábor skončil a kluci se ptají kdy už zase půjdeme na další. :-D 
Já jsem nabrala spoustu pozitivní energie a tvořím a tvořím. V sobotu totiž jdu se svými výrobky na místní minijarmark a kdy myslíte, že jsem začala něco dělat na prodej. Kdo si tipnul, že včera, tak se trefil. 
Tak já jdu zase motat kytičky na věnečky. 
Mějte se krásně  a děkuji moc za vaše komentáře. Nějak poslední dobou nestíhám na ně jednotlivě odepisovat. Moc se omlouvám a slibuji, že se polepším. 

Lenka


















4 komentáře:

  1. Leni Ty jsi šikulka, tolik krásných dárků! Je dobře, že ses odreagovala, zvlášt po tom šití těch všech dárečků. přeji Ti aby byly trhy úspěšné a hooodně toho prodala. Budu držet pěsti! Mávám do dálky a posílám moc pozdravů. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, úplně mi padla čelist. Tak takovou věž jsem ještě neviděla. Hlavně že se kluci vyřádili, i když tak naivní, že se ti vrátili jako malí andílci zase nejsem:).
    Držím palce, ať se jarmark vydaří, lidé jsou hodní a hodně chválí. Ať se nabiješ na další tvoření.
    Měj se krásně,
    Kája

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Leni smekám tolik krásy jsi dětem připravila to muselo být radosti ♥Tábor je vidět že si kluci opravdu užívali :o) At se Jarmark vydaří a výrobky se líbí :o) mě čeká na Svatováclavských slavnostech a také jsem zatím nezačala :o))) ale já mám tedy zatím času více než ty :o))) měj se Leni krásně..Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Ty se mi snad zdáš Leni! To je hromada - opravdu dílo!
    jsem moc ráda, že se vám týden vydařil, chápu. jak důležité to je jak pro tebe tak pro kluky.
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat