Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

čtvrtek 11. září 2014

Nejlepší dortáři......

Všichni znáte rčení, že kovářova kobyla chodí bosa. Platí na 100% . Alespoň u mě. 
Peču během roku spoustu dortů pro rodinu a známé. A co já? Přece si nebudu k narozeninám péct sama dort. :-( 
A jelikož mám poslední dobou náladu pod psa, nic nestíhám a mám pocit, že každý druhý den je pátek třináctého, tak jsem se rozhodla si v dnešní sváteční den zlepšit náladu. 
Objednala jsem si dort k narozeninám od nejlepších cukrářů jaké znám. 
No posuďtě sami. Že jsou úžasní. :-) Strašně je to bavilo a dokonce se u toho ani nepohádali. 
Odpoledne si ho zakrojíme ke svačince. Bohužel jsme dneska sami, takže bez tatínka. Ale určitě mu necháme v lednici. :-) 

Jinak kluci nastoupili první týden v září do školky. Nejhůře jsem to snad nesla já. 
Chodili týden a tento týden je mám už doma s rýmou a kašlem. To bude asi boj na dlouho, než se to zlepší. 
Tak se mějte krásně a já jdu něco dělat. Doufám, že to zase nepoletí do kouta. 
Lenka 












10 komentářů:

  1. Leni, dortík musí být výtečný - vždyť je udělaný s dvojnásobnou porcí lásky|!
    Hezké babí léto a jen vše nejlepší k narozeninám! Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, to je taková nádhera! Skoro tady slzím, kouzelné, opravdu krásný dárek! A tak ti já popřeju pevné zdraví pro tebe i rodinu, pohodu, lásku a čas dělat to, co tě baví!
    Má milá, ať přijdou hezké dny!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni já slavila nedávno také a žádný dort jsem nedostala a ten tvůj ti moc závidím.Ten je nejkrásnější ze všech co jsem kdy viděla--je dělán s velkou láskou ♥ a dodatečně Ti přeju jen to NEJ NEJ NEJ -- hodně štěstí --moc zdraví a spoustu pohody :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, jsou to šikulové. Venda, říkal, že mi taky nějaký dortík bude chtít připravit, až budu mít narozeniny ... snad na to zatím nezapomene :). A taky říkal, že ti musíme zítra hned jet pogratulovat ... jo kdyby to šlo. Ale hned jak budu moc, musíme to určitě někde zapít. Takže ještě jednou všecičko nej nej Leni ....
    Věra a kluci

    OdpovědětVymazat
  5. Rostou ti z nich šikovní kuchaříci:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, všechno nejlepší k narozeninám! Začnu věřit na telepatii, protože dneska jsem konečně ,-) poslala překvapení tvým mrňouskům a tak se snad bude hodit, když marodíte! A tobě přeju lepší náladu , a vůbec všechno nej! Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Dort je určitě nejlepší na světě, od Tvých malých šikulů! Leničko hodně zdraví ,lásky, pohody a pevné nervy k Tvým narozeninám Ti přeji! Věř, že zase bude lépe,moc Ti to přeji! A na kuchtíky musíš být právem hrdá, takový dort přece musel dát moře práce! pro maminku z lásky. Mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Od takových cukrářů musel chutnat přímo božsky :-). Pěkný víkend Renáta

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám cukráři se činili :o)) Já dostala letos svůj první dort co by osoba dospělá :o) a měla jsem radost jako malá :o)
    Ať chutná, cukrářům velkou pochvalu a nebo řád ovocného dortu :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat