Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

neděle 26. října 2014

Softshell kam se podíváš :-)

Podzim v plném proudu a já bych jako většina z vás potřebovala další dva páry rukou, nebo naklonovat. :-) Ale zase na druhou stranu, kdyby byl klon naprosto manuálně levej, tak bych si nepomohla. :-D 
Prostě nestíhám, nestíhám, nestíhám. 
Ale mám nový materiál, ze kterého v současné době tvořím a který je naprosto  super. Vše začalo tím, že děti nastoupili do školky. Jedna kamarádka mě říkala, že si nechávali pro děti ušít před časem softshellové kalhoty, a že jsou s nimi maximálně spokojené. Softshell s membránou hned nepromokne, neprofoukne a větrá, takže děti nejsou zpocené jako v gumových výrobcích. 
Děti kamarádek z kalhot  vyrostli a já slíbila, že ušiji větší. 
Takže doma mi vyrostla hora  softshellové metráže a já nyní zpracovávám a zkouším. Postupně  své výrobky vkládám do mého obchůdku na fleru. 
Naši  kluci slaví s kalhotami a čepicemi velký úspěch kamkoliv s nimi jdu. 
Pořizovací náklady jsou sice vyšší než u klasických tepláčků, ale určitě se vyplatí.
Vyzkoušela jsem i novinku v softshellu s parametry 15/10. Ale popravdě jsem nebyla moc spokojená. Na omak je materiál sice jemnější, ale vrchní vrstva není tkaná, ale úpletová. Klukům jsem z něj ušila dvoje kalhoty a po 14 dnech nošení se začal materiál v místech ohybů u nohavic odírat. Takže z toho usuzuji, že odolnost materiálu na oděr není tak vysoká. Šiji tedy na zakázku pouze ze softshellu s parametry 10/5. 
Toto berte pouze jako můj postřeh pro Vás tvořivé, které se  rozhodujete z materiálu začít tvořit. 
Tak já jdu nastříhat další softshellové čepice ať je co na trzích a fleru prodávat. :-) 
. Úklid asi opět odsunu na zítřek. Jako již asi třetí den. 
Není nad tvůrčí nepořádek po celém domě. Ani moje krásná dílna mě nezachránila. :-( Jehličí z dušičkových věnců všude, odstřižky látek taky.  Prostě dokonale uklizeno už u nás už nebylo dlouho.:-D 
Mějte se moc a moc krásně  a  děkuji za všechny vaše krásné komentáře.  Jsem za ně moc ráda. 

Lenka
























6 komentářů:

  1. Taky bych potřebovala naklonovat:-))) Kalhoty supr, čepice též, a neříkej žes šila i ty boty:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, při pohledu na tvé moc pěkné šití jsem si uvědomila, že posledních pár dnů, které ještě budeme v práci, se budeme muset obléci z vlastních zásob, přestože nám byly přislíbeny bundy právě z tohoto materiálu, prý nejsou peníze a vyznělo to tak, že máme být rádi, že byla alespoň výplata (ta samozřejmě vůbec neodpovídala mým představám). Tak se docela těším na zimní pauzu a na všelijaké tvoření. No a uklizeno u nás není téměř nikdy, vždy se najde někde nějaké to klubíčko, nebo něco rozdělaného, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, z tohoto materiálu se mě šilo moc hezky.Máme za sebou vestu a plánuju ze zbytku taškobatoh :o)
    Šikula,šikula a ještě šikula a boty pokud tvůrcem je tvá šikovnost jsou super.Měj plno energie a ať se daří.Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, já jen zírám! Netušila jsem, že je možné materiál koupit... kdepak byl, když byly moje děti malé...
    Máš za sebou jako vždy hromadu práce a jak tě znám, tak i před sebou...
    Přeju hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné výtvory. Často mě mrzí, že neumím šít.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Leni, budeme muset dorazit s klukama ... ušiješ i pro nás, viď :)
    Hezký večer vám všem ... Věra a kluci

    OdpovědětVymazat