Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

sobota 15. listopadu 2014

První vánoční tvoření

Teda to úplně první jsem zapomněla vyfotit a už ho nemám. Takže alespoň první vyfocené. 
Poslední dobou je to kolotoč se zrychlujícími se otáčkami. :-D Nemám čas na blog, na pečení a ani na odpočívání. Už se hrozně těším až si mezi svátky sednu a nebudu dělat vůůůůbec nic. 
Do té doby mám v hlavě spoustu nápadů a dalších asi milion jich je na pinterestu. :-D 
Tvořivé duše by se měli rodit hned se dvěma či třemi páry rukou, aby to vše za jeden život stihly. :-D

Tak a teď už jen pár foteček a já běžím zase něco dělat. 

Mějte se moc krásně a omlouvám se, že nějak nestíhám ani vaše blogy. Jenom jimi většinou narychlo prolétnu a pokochám se fotečkami. 

Lenka 

















9 komentářů:

  1. Ahoj, každou středu pořádám na blogu link párty na téma Vánoce, nechceš se připojit? Tvoje ozdoby jsou moc pěkné. http://verpatch.blogspot.cz/2014/11/6-tydnu-do-vanoc.html

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, ozdobičky jsou krásné, takové něžné. Také mám teď méně času na blog a více rukou by se mi moc hodilo :-)) Měj se krásně Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, bylo mi jasné, že předvánoční manufaktura pro jedny, ale moc šikovné ruce je dávno odstartovaná!
    Krásné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, koukám a kochám se :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, to jsou nádherné ozdobičky!! Moc zdravím a přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni tedy to je krása ♥ mám vánoční náladu díky ♥ Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Leničko moc si mě pobavila... ři páry rukou a milion inspirace na pinterestu to je problém opravdu asi každé z nás aneb úryvek z písničky od H. Vondráčkové... čas je proti náám... věčnej souboj. Krásné tovřeníčko, ty koule jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné ozdoby. Krásný adventní čas přeje http://slavinda.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat