Prodej výrobků

Pokud budete mít o jakýkoliv z mých výrobků zájem, prosím spojte se se mnou přes kontaktní formulář.

pondělí 19. ledna 2015

Trocha toho tvoření ....

Moc všechny zdravím. 
Dneska několik věciček z mé zimní kolekce. 
Softshell mě neskutečně baví, takže jsem kromě kalhot, čepic a botiček rozšířila sortiment o rukavičky. 
A k zimě patří i fleece, takže několik kousků i z tohoto materiálu.  A jelikož si látek vždycky objednám hooooodně, tak ještě spousta nákrčníků a rukaviček vznikne. 
Nevím jestli to dělám jenom já, ale když už to přece objednávám, tak se to musí vyplatit a dostat se na částku od které se nehradí poštovné a nebo toho musím vzít víc aby se to poštovné pěkně rozmělnilo. :-D 
Děláte to taky tak???? 
Manžel vždycky nevěřícně kroutí hlavou:-) 

Jinak u nás stále vše při starém. Kluci už jsou zase nemocní. :-( 
Můžeme za to zřejmě poděkovat nezodpovědným rodičům jedné holčičky ve školce. I přes to, že byli již v pondělí upozorněni, že holčička ve školce příšerně kašlala a má velikou rýmu a bylo by potřeba jí nechat doma a nedávat mezi zdravé děti, tak holčička hodila vesele dál až do čtvrtka, kdy už ve školce dostala horečky a zvracela hleny. I přes telefonát rodičům, že je potřeba aby si pro ní přijeli a vzali jí k lékaři se nic nedělo. Rodiče naopak přijeli ještě déle než obvykle. 
Dokážu snad pochopit, že pracující rodič si nemůže dovolit zůstat s dítětem doma s každou rýmečkou, ale silně zahleněné děti prostě do školky nepatří a s teplotou už vůbec ne. A nedokážu už vůbec pochopit, že kdyby mi zavolali ze školky v jakém stavu je mé dvouleté dítě, že bych ho tam prostě nechala.  Z tohohle oddělení vím dneska o dalších  dětech, které dnes museli nemocní zůstat doma.  

Tak jsem se pěkně vykecala :-)  (opravdu mě to hýbe žlučí) 

A teď už pár foteček. 

Jinak momentálně od šití odskakuji i k jinému tvoření, ale o tom zase příště. :-)

Mějte se moc a moc krásně.

Lenka 






















4 komentáře:

  1. Leni máš krásné věci, ale co se mě líbí je ten vysoký pas u kalhot :o)
    Ať se daří a klukům je lépe. Víš jak mě štve když přivedou rodiče dítě unudlané a dělají, že doma bylo úplně zdravé, držím se zuby nechty.

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, tak nevím, jestli vůbec spíš... tolik práce a ty mrňata v tom vypadají opravdu jak pravé eskymácké děti :o)
    S objednávám čehokoli to dělám většinou stejně - obvolám kamarádky, napíšu maily, jestli taky nechtějí :o)
    A ta školka, co dodat... Smutná doba... Mám kamarádku učitelku ve školce, rodiče - lékaři dají do školky nemocné dítě + litrovou lahev sirupu na kašel...
    Bude jaro, bude líp!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Leni nádhera jsi moc šikovná :o)
    No tohle je smutné - Justýnka dopadla zrovna tak- ted půjde po 3 týdnech nemoci do školky tak doufáme že už tam žádné kašlající dítko snad nebude .... odmarodili jsme si to pak tady doma úplně všichni :o( Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat